Jste správcem bytového domu nebo se podílíte na vedení společenství vlastníků jednotek (SVJ)? Pak jsme v pražské realitní společnosti Prague Property Management (PPM) právě pro vás vyvinuli moderní software. Díky naší klientské zóně se stane správa nemovitostí o mnoho jednodušší záležitostí a vy si ušetříte mnoho starostí, času a mnohdy i nemalé finance.
Správa nemovitostí pomocí přehledné klientské zóny od PPM
Jistě to znáte sami. Nastala neočekávaná porucha, havárie nebo začaly opravy mimo hlášený termín. A vy nutně potřebujete kontaktovat všechny nájemníky. Využijte speciální „INFO SMS"! Blíží se měření odečtů a řešíte, jak to všem v domě dát co nejlépe vědět? Potřebujete najít fakturu za úklid společných prostor? Právě pro tyto záležitosti jsme v PPM vytvořili interaktivní, online „klientskou zónu“. Najdete v ní aktuální informace, platby, faktury a další data v přehledné formě na jednom místě. Vždy po ruce na webových stránkách PPM.
Správa nemovitostí pomocí chytrého softwaru nabízí celou řadu užitečných funkcí. Tak například. Jednotliví členové výboru SVJ zde mohou pohodlně monitorovat průběh různých revizí. A to včetně naskenované a uložené dokumentace ke stažení. Klientská zóna nabízí také přehledně zpracovaná data o dlužnících, důležitou interní dokumentaci výboru, dílčí faktury nebo konkrétní zápisy ze shromáždění SVJ. Nechybí zde ani prohlášení vlastníků jednotek nebo aktuální podoba domovních stanov. Hlavní výhodou je bezesporu dostupnost. Proto mají členové výboru a další pověřené osoby veškerá data kdykoliv k nahlédnutí online. Ve strukturované elektronické podobě.
Správa nemovitostí v rámci SVJ skrze EDA
Správa nemovitostí nebyla nikdy jednodušší. Elektronický domovní asistent (EDA) je tu pro každého, kdo potřebuje naléhavě oznámit závadu nebo požadavek v rámci běžného provozu domu.
Hlášení o závadě nebo otázku ohledně údržby domu vložíte do online formuláře, který se ihned po odeslání dostane k našim renomovaným specialistům. A ti se ihned pustí do jeho řešení. Nikoliv do call centra, jak je tomu v poslední době často zvykem. O úspěšném odeslání elektronického formuláře vás informujeme e-mailem. Stejným způsobem vám později také přijde zpráva o úspěšném vyřešení vašeho hlášení. Ať už se jednalo o závadu, dotaz, či podmět týkající se správy domu, ve kterém bydlíte nebo vlastníte bytovou jednotku.