9/4
Dopravní dostupnost a dobrá infrastruktura: lokality Star Group

Dopravní dostupnost a dobrá infrastruktura: lokality Star Group

9. dubna 2021 v 00.00, Developeři

Sponzorované odkazy

Developerská společnost Star Group se v letošním roce zaměřuje na vyhledávání nových zajímavých lokalit s dobrou vybaveností a snadnou dostupností do hlavního města. Vyčleněná suma pro tento rok dosáhla na částku jedné miliardy korun – z vlastních zdrojů.

„Star Group dlouhodobě cílí na projekty pro vyšší a střední třídu. V trendu chceme pokračovat. Výhodou pro nás také je, že umíme stavět na zelené louce, ale zajímají nás i přestavby areálů a stávajících budov, a samozřejmě investice do brownfieldů, kde je dostatečný prostor pro obnovu a renovaci. Chceme projekty od sta bytů. Ideální velikost projektu je pro nás 200 a více bytů,“ popsal požadavky Tal Grozner, šéf české pobočky Star Group.

Pro budoucí klienty hledá developer Star Group oblasti, kde v místě bydliště budou mít dostupnou školu, školku a možnosti dojet na nákup. Určitě se nejedná o odříznutá satelitní městečka. Preference je především Praha, ale developer se rozhlíží i v prstenci, který se rozprostírá kolem Prahy, kde je velmi dobré vlakové spojení a napojení na dálniční síť. U větších projektů se ale Star Group aktivně zasazuje o budování občanské vybavenosti. Ve své vlajkové lodi – projektu Nové Chabry – postavil nejen malé komerční centrum, cyklostezku, ale i mateřskou školu, kterou předal městu.

„Lidé v posledních letech začali využívat vlak, takže dobré vlakové spojení do centra Prahy je velký benefit pro nové projekty. Mnoho lidí si to neuvědomuje, ale například z Horních Počernic je to do centra Prahy na Masarykovo nádraží vlakem pouhých patnáct minut. Dobrá dostupnost a spojení vlakem do Prahy v kombinaci s autobusem a metrem budou jedním z benefitů pro nové obyvatele,“ upřesnil Radek Cerha, šéf akvizic tuzemského zastoupení Star Group.

Již u předchozích projektů Nové Chabry a Kejřův park se Star Group zaměřoval na komplexnost areálů. Jedná se hlavně o komunitní projekty. Jde o to nabízet klientům nejen bydlení, ale benefity ve formě totálního bezpečí, soudržnosti a přátelského komunitního soužití v dané lokalitě. Například u velmi úspěšného projektu Kejřův park Star Group přispěl ve spolupráci s městem k vybudování parku a revitalizaci rybníku, vytvoření pevných břehů a mola, kde se lidé opět scházejí, jako to bylo obvyklé před padesáti lety. Pro obyvatele vytvořil Star Group unikátní 3D kino. Šlo o lokalitu, které se před příchodem developera místní raději vyhýbali.

Star Group samozřejmě vyhledává nové lokality sám, ale nabídky na akvizice přicházejí i z druhé strany. Mnoho nabídek ale neodpovídá náročným požadavkům. Izraelský developer primárně nemá zájem o koupi pozemku, na kterém by musel řešit změnu plánu. Také neplánuje zabývat se projekty s méně než sto byty – výjimku mají jen opravdu exkluzivní lokality, kde by projekty mohly být padesátibytové.

„Dostáváme nejrůznější nabídky od pozemků vyžadujících změnu územního plánu přes činžovní domy až po pozemky a projekty s vydaným územním rozhodnutím či stavebním povolením. Některé nám bohužel nedávají ekonomický smysl, protože představa prodávajících je nerealistická. Ale nabídek přichází dost, takže je určitě z čeho vybírat,“ objasňuje situaci na trhu Tal Grozner, šéf české pobočky Star Group.

K nejčastějším z důvodů, proč akvizici Star Group nevyužije, patří právě nerealistická ekonomická představa prodávajícího. Další důvody se mohou objevit během dalších jednání. Dost často se týkají inženýrských sítích či zádrhelů v povolovacích procesech jako takových. A pak samozřejmě jde též o pozitivní přístup a vstřícnost mezi kupujícím a prodávajícím. Pokud je komplikované jednání, je k tomu samozřejmě přihlíženo.

„Nyní připravujeme investiční strategii na dalších pět let. Věříme, že do léta bychom mohli být chytřejší a v optimistické verzi bychom mohli znát plán nových akvizic na další období,“ uzavřel celou situaci za Star Group Tal Grozner.

Zdroj foto: Star Group-dokončený projekt Kejřův park

Sponzorované odkazy:

Reality Magazín

Reality Magazín

Reality Magazín je nově vzniklý projekt, který si klade za cíl mapovat český, slovenský a částečně také zahraniční trh s realitami. Sloganem našeho realitního magazínu je příznačné trojslovní spojení „domy, byty, reality“. Tyto tři slova přesně vystihují obsahovou náplň Reality Magazínu.

Chceme naše čtenáře informovat o nově vystavěných domech a bytech v celé ČR, o architektonic­kých zajímavostech současnosti i těch z dob již minulých. Zaměříme se také na profily českých realitních kanceláří a budeme pro naše čtenáře sledovat novinky v oblasti výstavby, revitalizací, zateplování a jiných.

Pevně věříme, že náš Reality Magazín vám pomůže se zorientovat na trhu s nemovitostmi, pomůže vám vybrat si tu správnou realitní kancelář a třeba vám dopomůže i k lepšímu bydlení.

Doporučujeme

Home nábytek nabízí kvalitní rohové sedací soupravy do každé domácnosti.

Hledáte nové bydlení či byt na investici? Prohlédněte si novostavby v celé ČR a vybírejte z široké nabídky bytů, domů a pozemků na prodej.

Barové židle za skvělou cenu najdete na e-shopu Hawaj.cz

Bazény ke každému domu jedině od Mountfieldu.

Chcete prodat Vaši nemovitost za maximální možnou cenu? S Eurodražbami.cz prodávejte nemovitosti pomocí aukcí bez dodatečných nákladů a provizí. Rychlý a kvalitní způsob jak prodat Vaši nemovitost.

Je libo 2+kk, 3+kk nebo i větší a nové byty Praha? Určitě si vyberete!

Ikdyž se již v poslední době reality Praha tolik nestaví, stále je bydlení v nich velmi výhodné.

domy, byty, reality